Dag 1 - Presentera mig och min häst

Ja, jag tänkte att jag skulle börja med den här listan igen, vi får se hur långt det håller ;) Det kommer för det mesta handla om Areno (eftersom jag inte har mambo hemma och så) men det är klart att mambo kommer nämnas lite då och då :)

Jag heter Klara Skatt som ni kanske redan vet hoppas jag ;) Jag är 17 år, fyller 18 den 7 april. Jag går andra året på gymnasiet, barn och fritids linjen inriktning häst. Jag har en pojkvän som heter Rasmus, vi har vart tsm i 8 månader, snart 9. Har eget stall hemma men just nu står jag i ett annat med ridhus eftersom jag bara har paddok. Bor med min mamma och pappa.

Har ju som sagt två hästar men tänker bara skriva om en, Areno.
Han är en valack född 97, flugskimmel. Han har gott upp till Msvb med föregående ryttare. Men med mig har hans mest vinster och placeringar i La. Har även startat msvb men inga hejdundrande resultat. Han är en riktig rosett plockare, kommer sellan hem utan pris. Just nu trimmar vi för fullt inför tävlingsserongen. Tränar regelbundet för tränare varje vecka. Vi sattsar på ett bra år. Ska förhoppningsvis hoppa eliten för Fjärås Hoppryttare. Hmm.. vet inte vad jag ska säga mer ;) Hoppas ni blir nöjda.




En ponny som ställer upp i alla lägen.










Vinst nationell La med över 70 starter.





Jaaa.. det finns 1000 bilder på oss två, detta får räcka.


Dag 1 -
Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 – Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Något annorlunda med min häst
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gillar uppdateringen Klara, fortsätt så :D <3

2011-02-12 @ 14:14:50
Postat av: Linnea - Vinn ett ROSA schabrak!

Otroligt snygg häst! :o)

2011-02-12 @ 14:35:53
URL: http://ridboken.aenn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0