Cp tankar

Åh jag har så tråkigt, funderar på att dö typ eller något liknade.
Det finns en människa som kan såra hela mig, hela min skäl, hela mitt hjärta, jag kan gå från att vara lyckligaste i världen till att gråta så jag knappt kan andas på bara 2 sek. Jag orkar inte med det längre, jag vill inte ha det såhär. Jag vill känna mig fri (även om jag gör det, men på riktigt) Ena stunden är denna människa den mest omtänksamma personen jag träffat, och gör verkligen allt för mig. Men en annan stund bara skiter den i mig och är så jävla spydig och äcklig så jag bara vill spy över hela livet. Förlåt att jag sitter och skriver en sån här text, men det känns endå bra. Ni ville ha mer personlig och detta är precis vad jag tycker och tänker. Ibland kan jag verkligen hata mitt liv, något jag aldrig gjort innan. Åh jag orkar typ inte. Jag skulle bara vilja ha massa hästar och typ bo i stallet och rida hela tiden, vill ha hästar ist för vänner. Alla sviker, alla blir sura för ingenting, och påtal om sura för ingenting, killar är det mest meningslösa som finns i denna värld. Dom är ta mig fan helt körda. Dom är verkligen 3 år yngre än oss tjejer, så omogna. (finns undantag) Jag är så trött på allt och jag vill verkligen inte sitta hemma idag då blir det bara ännu värre.
Funderar på att träffa Carro, men vet inte än. Jag vill tjocka mig, äta massa godis och chips. Känns som om ingen bryr sig endå. Förlåt för texten, men det är goare att skriva på blogg.se än nattstad.se (där jag har min personliga blogg)
Jag vill bara hitta mig själv igen och sluta bli styrd av massa andra, jag vill vara Klara Skatt (Paepke) och ingen annan.

Kommentarer
Postat av: Sarah

:(<3

tänker på dig klara!

2011-02-17 @ 14:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0