Tråkigt väder, idag igen!!

Vaknade för en stund sen och ska snart äta frukost.
Idag är det slutspurten för all packning, men det är faktiskt inte så jobbigt att packa och tvätta innan meeting längre för man vet ju exakt vad man ska ha med, blir ungefär samma saker varje gång.
Sen mina grejer är också ungefär samma fast man kanske byter lite klädes plagg ibland ;)
Nej nu måste jag skynda mig, uppdateringen kan bli lite dåligt idag.. men jag lovar att den kommer vara grym i helgen!!
X Rida Sockan & Areno
X Bära bort alla hinder i pd
X Tvätta det sista
X Packa alla Mambo's saker
X Putsa ledtränset
X Hämta Mambo
X Putsa Mambos grejer
X Fixa transporten
X Packa alla mina saker in i husbilen
osv osv osv osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0