Svar på frågestund @ Klara DEL 3

43. Hur förbereder ni er inför en tävling?
Hmm, asså jag förbereder mig väl inte så mycket.. 
Men det är klart, jag är inte ute och festar dagen innan utan är oftast hemma och går och lägger mig i tid.
Försöker tänka possetivt!
44. Va tycker ni om skavaller bloggar?
Dom ger oss högre statestik ;) 
Nej men det är klart jag kikar in där ibland, men följer ingen direkt. Inte så kul om dom skriver elaka saker om mig, men försöker att låssas som om solen skinen och all skit rinner av mig!
45. Va har ni för transporter?:)
En star trailer

46. Till klara är Mambo en c eller d-ponny ?:)
C-ponny
47. Vad ger ni era hästar för mat ?:)
* Krafft Red Mills musli havrefri
* Korn
* Betfor
* Hö
* Gräs
48. Klara: Är det tretornfalsterbo du hade i uddevalla ? :)
Japp, lånade Ida's (som står i samma stall som Elvira) för att mina stövlar var trasiga.
49. Hur många hästar har ni haft ?:)
bästa bloggen !:D
Sammalagt har jag ägt 6-7 hästar.
Tack så mycket :'D
50. Hur gammla va ni när ni började tävla ?;D
Hmmm, vad kan jag varit... Jag var inte så liten, kanske 11 eller ngt :p
51. Hur gammla va ni när ni fick eran första häst ??:)
9 år tror jag.
52. Vad är eran favorit mat ? haha :)
Kyckling :)
53. Va tkr ni om Johanna Grants nya häst ?;)
Jag läser faktiskt inte Johannas blogg, kikar bara in ibland så.
Så har faktsikt inte sett den så mycket, men kollade precis in och jäklar vad fin!
Men får faktiskt ta och titta lite mer på den ;) Johanna är en sjukt söt tjej förövrigt :')

54. Hur skulle du beskriva Elvira med tre ord ? ;)
Glad, snäll och BÄST.

55. Hur ska eran drömm häst ut ?:):)
Sandro Boy

56. Hur mycket väger ni och hur långa är ni?
Väger 47 kg och är 165 cm tror jag.
57. a) Till båda: Vad tycker ni om våran blogg, dressyrfjollorna.blogg.se? :]
b) Hur kommer det sig att och hur gamla var ni när ni började rida?
c) Vilka är era favoritbilder på era hästar?

Awesome blogg! :D
a) Har faktiskt inte läst den (a) bara kikat in på den någongång.
b) Mamma har haft hästar och jag var 7 år när jag började på ridskola.
c) Det finns så sjukt många fina så kan inte riktigt bestämma mig.. (a)
Tack så mycket! :D
58. Hur långa är ni? :)
Ca 165 cm.
59. Vad heter era sadlar? :)
Whitaker & pessoa

60. Är ni nöjda med era gymnasieval?
Eller skulle ni vilja byta? ;)
Hade hellre gått bygg men jag kommer ha nytta av att jag går bf eftersom jag ska bli polis.
61. Klara: Hur gick det på fälttävlanen?
Dressyren och banhoppning gick grymt, har för mig jag låg 4a inför terrängen.
Men då ville han verkligen inte, ställde sig bara och hoppade nog bara 3-4 hinder..
62. När ska du sälja dina ponnyer?
Detta året!
63. Kan du inte göra en videoblogg där du visar ditt stall, hagarna, padocken osv..? :)
Jo, ska göra det när jag har en bra kamera.. Så det kommer nog upp om ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0