Svar på frågestund @ Klara DEL 2

26. Vad har ni för mål inom stor häst? :)
Hmm svårt att säga, vi får väl se hur det blir med Sockan.
Men jag har faktiskt inte satt några mål än.

27. Får man bra grepp med pioneer crocodile? (för du har väl dom?)
Japp det har jag!
Jag älskar dom, så sjukt snygga. Men rekomenderar dom verkligen inte!!
Jag använde dom typ 4-5 gånger och sen gick dragkedjan sönder och då hade jag bara använt dom på tävling, aldrig hemma. Men det var ju inte det du frågade ;) Hmmm, asså jag får ganska bra fäste men ah jag vet faktiskt inte.
28. Har ni någonsin bara velat lägga ner med ridning och börja på en annan sport?
Om jag skulle få spola tillbaka tiden skulle jag hellre spelat fotboll.
Men jag har aldrig velat lägga ner ridningen för det.

29. Brukar ni festa mycket?
- & dricker ni då? (alcohol då) stavning
Ibland blir det mycket fest, speciellt på lov osv och då dricker jag alkohol.
30. Röker nån av er?
Fest röker ibland.

31. Hur länge har ni ridit?
I hela mitt liv.

32. Vilket gymnasie går ni på?
Lerums gymnasium.

33. Hur lång är du?
Jag vet faktiskt inte exakt, men ca 165 cm kanske.
34. Hur går det för dig och sockan ?:)
BÄSTA bloggen !!!!
Det går bra, vi kämpar på och ska tävla den 19:e!
35. Vad va det som fick er att börja med hästar? :)
Mamma.
36. Har inte du mer bilder från LC:n prisutdelningen varbergshoppet? :) på typ alla som var med på prisutdelningen (a)
Haha det vet jag inte, vaddådå?
37. Hur kommer det sig att du inte hoppar högre än Lc med areno? Måste nästan kännas löjligt lågt och du hoppade väl högre innan ?
Tycker det är skit lågt men så fort jag och Areno startat en La så funkar det inte, han vill lix inte hoppa högre än Lb eller så är det mig det är fel på. Så jag gör det för hans skull. Han älskar att hoppa omkring på dessa låga höjder och bara rejsa omkring som en B-ponny!
Men ska försöka starta ngn La snart.

38. Vad är det högsta ni har hoppat ?:)
Bana 130 cm.
Enstaka hinder kanske 140 cm.
39. Va är det ditt mål med sockan ?
Det vet jag faktsikt inte, vill väl hoppa så högt han kan eller vad man ska säga haha!! 
Vill se vad han går för och sedan sälja och resa för pengarna ;)
40. Kan inte ni göra flera videobloggar ?:)
Eran blogg är bäst !!! och ni är grymt duktiga på att rida !
Jo, det kan jag väl försöka med. Kommer komma upp fler videobloggar från Dagstorp också!!
41. Har någon utav era hästar någon "ful" ovana ?:)
Hmmm, asså jag är dålig på sånt här...
42. Kan inte ni göra en videoblogg om hur det ser ut i erat stall ?:D
Kanske jag kan göra ngn dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0