Sleep tight!

Ska alldeles strax knyta mig (haha, konstigt uttryck)...
Väntar bara på att mina naglar ska torka någorlunda så att dem inte total förstörs när jag sover. Hade faktiskt varit ganska tråkigt.
Imorgon bär det av till liseberg för min del, tillsammans med mina två andra "saddle club" medlemmar Ida och Johanna. 12.09 avgår tåget och innan de ska vi hinna rida så de blir till att stiga upp i ottan imorgon men de får de vara värt. De är bara Thomsan som ska ridas imorgon så det känns ganska lugnt faktiskt.
Tokan har tagit de öugnt sen Dagstorp, först skrittades hon långt i måndags, idag har hon vilat och imorgon ska hon få vila. Sedan är det back to work för hennes del också, nu ska det trimmas inför nästa tvling som antagligen blir GFRK's nationella v 33. Annars kan de hända att hon åker med upp till SM faktiskt och hoppar kringklassrna, vi får se. De kan samtidigt vara skönt att lägga all fokus på Thomsan, Med Toxan behöver rundor och rutin och det hade vart ett ypperligt tillfälle att få tävla på en stor mästerskaps tävling. Dessutom finns det en massa Msv B klasser vilket är de som behövs just nu.
Ja, ja vi får se hur de slutar.
Nu ska jag hur som helst stänga ihop datorn för ikväll. 
Vi hörs imorgon!
Puss


Kommentarer
Postat av: Chanelle Gustavsson

Synd att vi inte sågs :(

2011-08-03 @ 22:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0