Såå mycket bilder!

Totalt 170 stycken bilder har jag fått på mig och Thomy ifrån årets SM! Det är verkligen sjukt mycket bilder och alla är veklingen helt underbart fina, ni är så otroligt duktiga på att fotografera allihop, tack så mycket!
Som ni förstår kommer det ta alldeles för lång tid att ladda upp allihop på bloggen och antagligen kommer det bli ganska enformigt eftersom många bilder är tagna på samma hinder osv.  Men absolut ska jag ladda upp massvis så ni också får se alla superfina bilder!
Vill även passa på att inte bara tacka för alla underbara bilder nu skickat utan också allt fint beröm och positiva ord. Jag ska svara på alla era mejl så fort jag får ordning på min dator så att de funkar att skicka/svar på mejl igen. 
Foto: Stella Röhlcke Mörner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0