Resultat Alingsås 19/8-11

Var ju och tävlade med Sockan (för andra gången) i Alingsås i Fredags.
Vi skulle hoppat två 1 meter men såklart så börjar han bråka under lastningen, så det tog hela två timmar att lasta honom, men hann iaf till andra klassen! Tur att det var två 1 meter ;)
Och han var HUUUUUUUR fin som helst på framridningen/framhoppningen, seriöst han är min drömhäst.
På banan var han lite sådär, tog faktiskt emot ganska mycket vilket jag verkligen inte är van vid så det blev en snabb omställning. Rev tyvärr ettan och fick ett stopp på A i kombinationen, men jag är sjukt nöjd.
Andra tävlingen tillsammans, andra riktiga tävlingen i Sockans liv, första tävlingen inomhus!



Tänk på att fortfarande är väldigt grön, min söting!
Trodde faktiskt han skulle kolla på de olika hindrerna men han kollade knappt någonting.

Kommentarer
Postat av: lina

åå vilken härlig galopp han har!! han ser jättfin ut. o kmr bara bli bättre (: kämpa vidare!!

2011-08-22 @ 19:35:50
Postat av: Joanna

SM resultaten! :D

2011-08-23 @ 16:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0