Perfekt väder för att tvätta!!

Åh, gud vad jag hinner mycket idag.
Har hunnit kolla upp allt som ska tvättas och maskinen går stup i kvarten ;)
Så fort något är klart slänger jag i nytt + att det torkar på noll tid ute!
Så himla skönt.
Håller på att planera vad jag ska ha för schabrak med mig eftersom det måste tvättas + täcken.
Brukar alltid ha för mycket täcken med mig (segertäcken som jag hänger på täckes hängare) men nu ska jag planera om lite och ha mest schabrak.
Ska iväg sen och köpa hästmat till mina och två nya nummerlappar att ha med mig i helgen. Alla har gått sönder, är smutiga och fula.
Nej nu får jag fortsätta att vara aktiv ;)
Kommer komma upp lite svar på kommentarer eftersom ni ställer massa frågor hela tiden, vilket är grymt skoj!! :D
Smygbild @ Cribbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0