Klocka är ställd på 07.15

Bäst att sova nu, upp tidigt imorgon för att hinna med gymmet(och sola) och stallet(släppa ut hästarna) innan jag börjar jobbet 09.00. SISTA dagen på sommarjobbet, fattar ni hur gött!!!?
Har dessutom ett litet fotouppdrag att utför imorgon och så måste jag lämna in stövlarna och byrta dragkedja, ovanligt? Nej...Åh hoppas verkligen jag hittar nya stövlar att köpa i Skövde i helgen, köper vilka som! Fast helst Parlanti om de finns haha. 
Förutom de så händer inget speciellt. Ska rida och fixa stallet, mejla lite viktiga mejl och powerwalka. 
Haha visste ni att efter Dagstorp var jag tvungen att typ "banta" ett par dagar eftersom det enda jag och Klara gjorde om dagarna där nere var att äta typ haha! 
Får försöka att inte göra om samma misstag i helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0