Klara är galen!

Hahaha satan vad Klara uppdaterar jag hinner inte med! Men det är bra, de är så de ska vara, nu ska jag försöka vara lika duktig ikväll. Kan ju alltid försöka ;) 
Har ganska mycket att fixa med i och med att jag väntat så länge med planering och förberedelse inför helgen. Måste verkligen få lite gjort idag har jag nu insett efter att dragit allt jag behöver göra lite snabbt i mitt huvud. Sedan kommer jag alltid på mer saker när jag skriver ner allting också. 
Känner på mig att det kommer bli full rulle imorgon! Men det är bra.
Förövrigt börjar jag känna mig en aning taggad. Känslan kom krypandes bara för en liten stund sedan, hoppas den är här för att stanna. 
Nu blir det ett avsnitt av bästa serien samtidigt som jag skriver lite listor.

Kommentarer
Postat av: Bella

Vilken serie? :D

2011-08-10 @ 13:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0