Jag har egentligen ingenting att säga

Hej bloggis!
Just nu sitter jag på jobbet och gör så gott som ingenting.
Har noll saker att blogga om men bara för att så slänger jag in ett litet inlägg för att äga hej och berätta att svaren på frågestunden ska jag börja jobba med någon av de närmsta dagarna, så har ni någon fråga ni ännu inte ställt passa på! Förövrigt så har ni varit grymma på att fråga frågor den här gången, kul!

Grevagården och SM närmar sig och jag kan fortfande inte bestämma om Toxan ska få följa med eller inte, svårt de där! Just nu behöver vi hoppa alla Msv b vi bara kan för rutinens skull och speciellt eftersom vi kommer ha ett litet avbrott ganska snart antagligen. Men samtidigt är det skönt att bara kunna koncentrera sig på Thomsan, hum beslutsångest...
Föresten, vet ni om man får räkna nollrundor som görs i ackumulator för att få kvala till höge klasser?






Kommentarer
Postat av: sara

Nej det får man inte tyvärr:(



Men ta med båda!

2011-08-05 @ 11:42:27
Postat av: amanda

nollar man en A:0a så räknas ju det till kval så borde vara samma med ackumulator? :o

2011-08-05 @ 22:49:01
URL: http://cavaliers.blogg.se/
Postat av: Sofia

det tror jag allt. Det är ju bedömning A:O och vanliga A:O klasser får man ju räkna.

2011-08-06 @ 13:40:53
Postat av: Alva

Nej det får man inte, troligtvis för att inte kombination ingår. Hundra på att man inte får iaf :)

Bra blogg!

2011-08-07 @ 14:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0