Grymmaste tjejen!

Hej bloggen!
Vilken härligt dag vi fick idag, Alexandra har varit och ridit Areno idag och hon smsade: "Red i paddocken i typ 30 min och skrittade framoch av ute, han kändes ganska trött, men gick fint. Var svart när jag tog in honom så ryktade typ i 45 min, den lilla lyxliraren ;)"
Snacka om att Alexandra är världens bästa, hon brukar ta hand om hästarna hemma när vi är iväg på meeting osv.
Hon red och mockade till två hästar förra sommaren när vi var i Krotatien i 2,5 vecka!! Helt sjukt.
Så det är härligt att ha henne.
Men jag ska iaf rida Sockan idag lite i paddoken och göra lite lösgörande. Det behöver han!

Det kommer komma upp ett inlägg om mig för alla nya läsare (och gamla) som kommer ligga under Info Klara kategorin. Där kommer det säkert komma upp lite olika saker som handlar om mig, så ni har lite koll ;)
Hoppas ni gillar det!! Har lix aldrig fått ordning på ett sånt inlägg men nu har jag faktiskt ryckt upp och gjort det!
Puss på min älsklings "kollega" Elvira ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0