Go dag!

Idag har vart en sån där dag när allt bara har flutit, jag har vart på bra humör och fått gjort en massa bra saker! 
Dagen började klockan 7 då jag åkte till stallet och fodrade och släppte ut hästarna. Kom hem igen kl halv 8, åt frukost och somnade om igen, haha.
Sov tills jag vaknade av mig själv igen kvart över 11 och han precis ringa sjukhuset innan deras telefontid tog slut halv 12. Bokade om en tid som jag egentligen hade nu på fredag men då ska jag ju tävla så det funkar inte! Fick bytt den till tisdag den 23e istället. 
Sen åkte jag ganska så direkt till stallet med Ida, mockade och fixade först och provade sedan en massa olika schabrakskombinationer inför helgens tävlingsstarter på ponnyerna(Kommer lägga upp alla olika här på bloggen ikväll så nu får vara med och bestämma!). 
Efter de red vi ut en sväng, Toxan kändes fin, gött de. När ridningen var klar fick hästarna gå in och mysa i sina nyspånade boxar medan jag sopade och städade, fixade nytt vatten i alla hagar och putsade allt läder.
Nu är jag hemma, har fått mat i magen och tagit de lite lugnt så nu ska jag sätta fart igen!
Rummet ska städas ordentligt, jag ska fixa mina naglar och bryn. Sen kanske jag ska upp till Ida och fixa lite grejer.
Måste ladda upp alla fina bilder från SMet också!

Kommentarer
Postat av: Karin

Fina Fina Thomsy! <3

2011-08-17 @ 21:16:40
URL: http://kaarinlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0