Förberedelser

Läste precis att Klara är i full gång med massa förberedelser, duktigt tjej!

Själv är jag ganska efter med allt sånt just nu, har inte börjat med någoting, inte ens packlistor. Men så fort klockan slår 15.30 och jag slutar jobbet ska jag sätta fart!  Känns ändå som jag har de mesta under kontroll.
Tvättade all stalltvätt igår så vad jag än ska packa med mig ( och jag vet ungefär vad som ska med, det gamla vanliga lixom) så vet jag att det är rent. Har nämligen en tvättkorg, eller rättare sagt tvättpåse i stallet där jag lägger allt så fort de blir smutsig och när den börjar bli full tvättas de.
Thomy ska klippas, men det hinner jag imorgon.
Packar och putsar gör jag ockå imorgon och duschar Thomsan.
Åker gör vi inte fören på Torsdag morgon, vi har mindre än 2 timmar till tävlingen och det börjar inte förens kl 11 och då är inte ens min klass först.

Än är det oklart om Toxan ska med, jag har faktiskt inte bestämt mig ännu, allt beror på hur det går när jag rider dem båda ikväll.  Sen vet jag inte ens om det går att efteranmäla. Vi ser...


Haha olikt mig att vara såhär ikke organiserad och oförberedd...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0