Dagen

Idag ska Areno faktiskt vila, det är inte vanligt eftersom han inte alls mår bra av det och blir stel och ja han mår verkligen inte bra av det.
Men igår kände jag att han var lite trött och kände att han kanske skulle behöva en vilo dag nu efter två meeting.
Men såklart ska jag borsta och smörja in honom (han är jätte känslig för insekter osv på sommaren)
Sockan vet jag faktiskt inte om jag ska rida, eftersom han tappade en sko i Söndag och fick den igår och han har varit väldigt öm så får se om det har gått över, vilket jag tror det har gjort :)
Så idag blir det en lugn dag! Dom går ju ute på natten, så mocka behövs inte heller..
Städa sadelkammaren gjorde jag i förrgår... haha.. Blir att blogga ;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det är bra, blogga på Klara ;)

2011-08-04 @ 15:58:06
URL: http://ponnytavling.blogg.se/
Postat av: Linda

Min ponny går oxå ute dygnet runt på sommaren, förutom typ en eller två dagar innan ja ska tävla, då får han stå inne. Men man måste ju låta dem få vara lite häst, inte sant? ;)sen slipper man mocka också... hiss till eran blogg!

2011-08-05 @ 00:18:24
URL: http://thalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0