ÅNGER!

Jag vet inte om ni minns det, men sen ett bra tag tillbaka har jag vart helt såld i Equlines kavaj Maia och jag tror jag även gjort något inlägg om det på bloggen?
Hur som helst var de sååååå nära att jag slog till på den i Dagstorp förra veckan. Dem sålde ut kavajen i alla färger för HALVA PRISET! Var och provade den ett antal gånger, men så gick mina helvetes stövlar sönder och jag var därför tvungen att prioritera ett par nya ridstövlar istället.... ångrar mig dock i efterhand.

Den röda var de jag skulle köpt i så fall. Egentligen gillar jag den blå mest, men eftersom jag redan har världens snyggaste kavaj i blått så kände jag att variation är aldrig fel.
Den skär sig kanske lite till min blå samshield, men tänk vad snyggt de hade var med den röda kavajen, min svart JW hjälm och svarta stövlar utan väst nästa år ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0