12 timmar senare...

Snacka om att jag lyst med min frånvaro här idag...Ledsen bloggen.
Tur ni har Klara för den bruden vet minsann hur man uppdaterar! Herregud, fick ne mindre chock när jag kom hem för knappt en timme sedan ;)
Har spenderat min dag i stallet. I 12 timmar har jag kämpat med min packning, försökt få min gula häst vit igen osv osv.  Ganska skönt att komma hem nu faktiskt, synd bara att jag har min packning att ta itu med nu. Men, på med spotify och kämpa på bara. Här blir vi inte trötta, bara vi inte känner efter.
Hörs senare för nu drar jag igång och packar!

Kommentarer
Postat av: malin

sånt JÄVLA stort lycka till till er båda :)

2011-08-10 @ 22:42:33
Postat av: Elin

Håller med ovanstående!

och tänk på oss här hemma, så uppdatera oss om läget så fort ni har tid och möjlighet, kommer följas med spänning :D

2011-08-10 @ 23:05:28
URL: http://annier.webblogg.se/
Postat av: Mathilda

SNÄLLA ELVIRA!!! Du som alltid har dina vita/ljusa hästar så rena och fina, kan inte du komma med massor tips? Eller massor, men bra tips på schampon eller andra "kurer" som kan få bort fula gula fläckar osv, och göra en vit häst riktigt vit...

Lycka till i helgen! Kram :)

2011-08-10 @ 23:36:17
URL: http://mathildablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0