Trött, äkta hästtjej!

Haha förlåt återigen för min uppdatering, den är verkligen inget att hänga i granen just nu.
Kan dock tillägga att jag hade tänkt att uppdatera en massa igår kväll, men jag somnade visst framför datorn för när jag vaknade mitt i natten låg jag med stallkläder på, oborstade tänder och datorn surrandes bredvid mig haha.
Hade vart i skolan hela eftermiddagen igår och var i stallet 17-22, snacka om att man är en äkta hästtjej när man spenderar hela Fredagskvällen i stallet.
Idag är jag uppe hyfsat tidigt, ska snart åka och släppa ut pållisarna, sedan blir det gymmet och sedan stallet igen innan dagen avslutas med vahlborgsfirande, dvs fest!
Tror detta kommer bli en grym dag! Vädret är inte att klaga på precis :)
Ser ut som en uppstoppadkorv i säkerhetsvästen....tur att den inte behövs nästa år. Obeskrivligt skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder :)

2011-04-30 @ 08:58:04
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0