Stressig Torsdag

Oh herregud vilken dag de har vart!
Började med ett pass på gymmet innan skolan, sprang ett par kilometer och efter det har de vart skolan hela dagen lång nästan! Vi, vår skola har nämligen arrangerat en modevisning i samarbete med flera butiker i stan så det har var en hel del att göra. Vi har inte bara stylat modellerna inför själva visningen, utan sprungit runt och hämtat upp kläder skor och allt möjligt under dagen. Men bra blev det i alla fall och det var även riktigt kul!
Klockan 7 var jag hemma från skolan nu ikväll och då åkte jag direkt till stallet och red mina fina. 
Nu känner jag att lite sömn inte skulle sitta helt fel.
Gonat hörs mer imorgon.
Och just de, ursäkta uppdateringen de senaste dagarna men vårt internet har inte fungerat helt hundra.
Dagens outfit,
Ganska chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0