Spännande!

På Fredag ska jag iväg och träna fälttävlan!
Då ska jag också fixa kortet osv som man måste ha när man ska tävla, kan inte sånt men vi ska åka med några som håller på med sånt haha så det ska bli jätte spännande!
Sedan har vi redan anmält till en tävling i Mariestad, ska bli så grymt kul.
Det är bara 70 cm eller något jag ska hoppa och Areno kommer tycka det är så kul. Tur att han har blivit så fin i dressyren, men nu måste vi träna träna träna och träna på dressyrpogrammet så det sitter!
Hur tycker ni det låter?
Tror ni Areno kommer passa som "fälltävlans häst"?
Det kanske blir hans nya gren ;) Det skadar ju inte att prova.

Kommentarer
Postat av: Linnea - En ponnyryttare

Tror det kommer gå alldeles super :D

Lycka till ;)

2011-04-20 @ 16:12:04
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Nelliekarlsson

Jag tror det kommer funka alldeles utmärkt! De flesta hästar tycker ju terrängen är skit rolig:D önskar er all lycka till!

2011-04-20 @ 17:07:19
Postat av: Felizia

ja varför inte! Kommer nog gå super! :D

2011-04-20 @ 18:42:01
URL: http://allineedisyou.webbogg.se
Postat av: Anonym

Jag tror nog att Areno kommer att älska det! (Y)

2011-04-20 @ 20:21:02
Postat av: Anonym

Fält är jätte skoj! Var på exakt samma två dagars förra året dressyren och hoppning första dagen och fälttävlAn andra var min första fälttävlAn också och jag vann den faktiskt så gör samma sak nu klara! :)

2011-04-20 @ 21:50:56
Postat av: Anonym

finns inget roligare än fälttävlan, tävlar själv min Dponny :) lycka till :D

2011-04-20 @ 22:32:46
Postat av: Josefine

Du vet att det tar lång tid att få kortet?

För det är teori osv med :O

Du kommer omjöligen bli klar på en månad :S

Men får väl hoppas att du på något jäkla vis klarar det haha xD

2011-04-22 @ 16:06:31
Postat av: Josefine

Du vet att det tar lång tid att få kortet?

För det är teori osv med :O

Du kommer omjöligen bli klar på en månad :S

Men får väl hoppas att du på något jäkla vis klarar det haha xD

2011-04-22 @ 16:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0