Ni är ju bara för goa!

18 grader och sol, inte ett moln på himlen, där har ni Uddevalla idag. Wonderful!
Så blev det blogg igen då haha! Men de är kul trots allt, trodde inte att vi skulle bli så saknade, precis som Klara skrev har massor med människor, kända och okända hört av sig på alla möjliga vis och tjatat att vi ska starta upp den igen.
Så så fick det bli!
Vad har hänt då den här veckan då bloggen vart nerlagd?
Inte speciellt mycket, livet rullar på och jag är lika busy som vanligt med hästar, skola och gymmet typ haha.
Skolan och gymmet är redan avklarat för dagen, blev ett dubbelpass först crosstrainern i 40 minuter INNAN skolan i och med att jag hade idrott första lektionen kunde jag gå direkt från gymmet, två kvarter bort till nästa. Där en timmas bodycombat stod på schemat. 
På hantverken har vi stylat olika subkulturer, raggare, emo, hip-hop, disco, punk, rock. Vår grupp fick raggar temat och Marre blev as snygg! Jag tillsammmans med min kamera fick även i uppdrag att fota allihop och jag inser att det var media jag skulle valt. Fan va bra jag är asså haha!
Nej nu väntar nog Ida utanför med moppen, nästa station- Stallet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, såg tjejen på översta bilden nere på kampenhof förut, grymt snyggt!

2011-04-08 @ 18:33:58
URL: http://mynakedtruth.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt fina bilder :)

2011-04-09 @ 13:55:39
Postat av: erika

Hej jag undra bara om du var i ljungby och tävlade i helgen? kram

2011-04-09 @ 20:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0