Mycket att stå i

Jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat på ett tag men ibland blir det bara så. Hoppas ni överlever endå!
Men nu ska jag försöka lägga upp bloggningen på ett bra sätt :)
Tror både jag och Elvira har väldigt mycket att göra, men nu känns det som om jag skulle kunna planera in bloggen nu när skolan är igång igen, haha. Andra har tid på loven men det är då jag har som mest. Fattar inte riktigt varför men så är det.
-
På schemat idag står iaf träning! Fast den börjar inte förens kl. 20.00 så det är ganska skönt. Ska försöka få me kameran till träningen så mamma kan filma :)
-
Men innan det:
♦ Mocka stallet (byta vatten, fixa hö, mat, sopa stallet, tömma skottkärran)
♦ Diska rent hästarnas vatten hinkar i hagarna och fylla på nytt vatten
♦ Putsa allt till träningen
♦ Packa in allt i transporten
♦ Borsta Indiana

Kommentarer
Postat av: Olivia

Fint du har matchat huvan och schabraket med rosetten! ;)

2011-04-27 @ 13:12:03
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0