Mot träningen!

Nu ska jag snart åka iväg och träna!
Ska bli väldigt kul, hoppas det går lika bra som vanligt med lilla Areno.
Han brukar alltid vara så himla fin på Malin-träningarna.
Det brukar alltid kännas som om allt sitter och det får man verkligen bra självförtroende av!
Har ingen aning om vad vi ska göra idag, brukar faktiskt inte "önska" något om det inte har varit några problem, utan jag brukar bara hänga med påövningarna som kommer.
Areno är så himla duktig och gör verkligen alla övningar jätte ordentligt om man gämnför med Mambo tillexempel som tycker det räcker att ha hoppat en övning 2 gånger.
Men det är ju från häst till häst, alla är bra på olika saker och det är klart man kan träna upp dom så dom hoppar igenom ordentligt men det ska ju fortfarande vara skoj att hoppa.
-
Jaja, nu måste jag ut i stallet igen.
Hoppas att det blir någon film, det är så nyttigt att se!!
Tveksamt om den komer upp ikväll, tror jag kommer komma hem ganska så sent :/
Nöjd häst i solariet på Ale häst spa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0