Min underbara födelsedag!

Gud vad härligt med så mycket goa kommentarer, ni är verkligen för goa!
Man blir ju bara för glad när man går in och kollar igenom allt ni skriver.
-
Igår fyllde jag 18 år, vilken dag alltså. Har nog aldrig varit gladare, jag sken hela dagen. Började med att jag hade sovmorgon och började skolan vid 11.40 så det var riktigt skönt. När jag hoppade på tåget till skolan var både Rasmus och Malin på det så det var kul att få träffa sin pojkvän sådär på förmiddagen innan skolan.
Sen blev det massa sång och sånt från alla underbara i klassen. Sen ica och köpte chokladboll! (viktigt) Sen hade vi naturkunskap där vi bara satt och lyssnade på våran lärarstudent.
Sen på svenskan så kollade vi bara på en as chill film, väldigt mysigt. Perkfet skoldag!
Efter skolan blev det shopping med Camilla, Malin och Caroline! Mina absoluta favoriter.
Köpte ett linne och ett par strumpebyxor, sedan blev det att skynda sig hem och då kom Rasmus med sina presenter. Av honom fick jag en parfym (Can Can) och av han päron fick jag två tröjor från gina, sjukt söta!
Sedan åkte jag, mamma, pappa och Rasmus till en resturang i stan, väldigt mysigt. Där fick jag alla mina undebara presenter.
-
- Rosa onepiece
- Iphone 4
- Rosa iponeskal
- Ngn modell sak
-
Sedan åkte vi hem och då fick jag en väska av pappa!
Sen blev det sängen. IDAG blir det krogen. Är faktiskt lite pirrig hihi.. mer update kommer antagligen senare för nu ska jag fixa iordning mig inför skolan.
Vill ni att jag lägga ut bilder på det jag köpt och det jag fått även om det inte är häst saker?



Kommentarer
Postat av: sofias

ja, lägg gärna upp bilder iaf :D bästa bloggen

2011-04-08 @ 11:46:28
Postat av: emma.g

jaa gör de :) bilder är kul

2011-04-08 @ 11:49:38
Postat av: Sanna Olsson

ja klart :D



2011-04-08 @ 14:44:45
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vilken härlig födelsedag!

Grattis i efterskott Klara :) Och jo, såklart vi vill se bilder!

Ha det kul på krogen :D

2011-04-08 @ 14:55:51
Postat av: felicia

ja, gör det :D

2011-04-08 @ 16:21:52
Postat av: Felizia

Ja gör de! :D

Kul att du fick en bra dag och självklart ett stort grattis på din stora dag från mig med! :D

2011-04-08 @ 16:43:27
URL: http://allineedisyou.webbogg.se
Postat av: Erika

Lägg upp ! :D

2011-04-09 @ 21:08:35
URL: http://primrosevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0