Man ska träna tills man känner blodsmak i munnen har jag hört...

Sprang tills jag mådde illa idag haha, när jag kom hem var jag tvungen att lägga mig ner för det snurra i hela huvudet! 
Vet att det beror på att jag brände så pass mycket kalorier, mer än vad jag fick i mig till frukost. Men nu har jag fått i mig lite lunch och mår prima igen! 
Ska bege mig till stallet om en stund. Inget speciellt händer där ute idag, Toxica vilar, Thomsy ska ridas ut på en riktig konditionsrunda och Zeke ska fixas med.
Tänkte att jag kunde bjuda på ett lite längre inlägg ikväll, om någonting som ni hade tyckt vart intressant.
Så kom med förslag!

Kommentarer
Postat av: sanna

sv: tack så jättemycket för det tipset, ska jag absolut prova! förresten, fick du efteranmält dig till påskhoppet eller var det för sent? :)

kram sanna

2011-04-19 @ 16:36:34
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Kan inte du skriva om hur du gör inför meetings ? Hur du packara vad du tar med dig ?:) Hur gör du när du kommer fram till tävlings platesen och hur gör du under ett meeting ?:D Skulle vara jätte kul och höra:)

2011-04-19 @ 17:55:04
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: emma.g

kanske om dom hästarna som du har kommit längst med :)

2011-04-19 @ 18:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0