Jag har insett att...

♦Jag har ett väldigt tråkigt liv 
♦Jag håller på att bli gammal och tråkig
♦Jag vet inte vad jag vill göra med min framtid
♦Jag vill hoppa av skolan för jag tycker verkligen inte om min linje
♦Jag kommer nog inte syssla med hästar i framtiden så som jag alltid velat
♦Jag har tappat glöden när det gäller hästarna och tävling osv, mycket pga saker som förändrats under 2010/11
♦Jag har ingenting som jag är riktigt, riktigt bra på. Typ som vissa är bra på att sjunga osv. 
♦Jag inte är helt hundra på om jag kommer skaffa storhäst. Hur som helst kommer det aldrig bli med lika mycket satsning osv som det en gång var på ponny
♦Jag ger upp väldigt lätt
♦Jag är en "mellanmjölk-person" omtyckt av alla men ingen speciell lixom
♦Jag tål inte sånt som innehåller mycket socker längre. Godis får mig att må illa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elvira, jag känner inte dig men jag vet iallafall grejer som du är grym på.. för det första, din sits är helt amazing! så himla avis..spec på thomsy. och sen antar jag att du har grym självdisciplin? det verkar så iallafall! du gör hur mycket som helst om dagarna, och noggrant också. keep it up girl!! kram

2011-04-23 @ 22:50:21
Postat av: Stinaaaaa

nu låter du negativ elvira! det finns en massa bra med dig, du är sjukt duktig med hästarna! :)

2011-04-23 @ 23:25:28
URL: http://stinalarsson.devote.se
Postat av: Erica

Elvira! detta låter inte alls bra! Jag känner inte dig överhuvetaget. Har bara sett dig på tävlingar och så. Och nr jag har sett dig har du alltid haft ett stoooort leende över helaa ansiktet. Alla har någon gång en svår tid i livet och det är bara att kämpa vidare. Du är omtyckt av mer än du tror. Alla läsare älskaar dej ju! varför annars hade man läst bloggen om man ändå inte hade gillat dej lixom? Om de nu är så att du har tröttnat lite på tävling på hästfronten. Ta ett break och vila lite från hästarna. de är det bästa om man känner så, och komsedan tillbaka. Jag har alltid tyckt du varit en underbar människa och du rider ju som.. jag vet inte vad.. det går inte attt beskriva. Men du rider helt sjukt bra och du tar hand om dina hästar och kämpar på även om det går dåligt på framridningen elr nåt. DU är min förebild. Jag rider b-ponny och springer alltid till läktaren om jag hör ditt namn. BARA för att kolla på DEJ. Hur bra DU rider och hur DUKTIG DU är.De jag vill säga är att du rider helt sjuuukt bra och ge inte upp Elvira du klarar det! fortsättt käpa och kom igåg DU är BÄST!

2011-04-24 @ 00:01:05
Postat av: Anonym

Tänk på att du faktiskt fått chansen att ha två fina ponnyer! Många har inte den chansen att ens ha en! Tänk på allt du faktiskt har! ;) Och gör det du vill ;)

2011-04-24 @ 00:17:42
Postat av: Anonym

Du är jätteduktig! alla har motgångar, men du kämpar och är verkligen värd framgång så det kommer! :) (och har förståss redan kommit massvis)

2011-04-24 @ 03:22:01
Postat av: Mathilda

<3!

2011-04-24 @ 12:14:21
URL: http://mathildablomberg.blogg.se/
Postat av: malin

Elvira, du är en jätte go person. Du är sjukt bra på att rida och du är alltid glad! Tappa inte det! Kram!

2011-04-24 @ 21:44:25
URL: http://bettterthannormal.blogg.se/
Postat av: linnea

nej du är bäst elvis! <3

2011-04-25 @ 10:14:29
Postat av: bella

du är väldigt bra på att rida! ;)

2011-04-26 @ 18:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0