Hopptränat!

Hopptränat Toxan och hon var duktig! Jäkligt på bara, men jag är nöjd faktiskt, känns bra inför helgen.
Blev verkligen en hel dag i stallet idag, åkte dit vid halv 2 och kom hem nu 10.
Kanske inte vad som var planerat eller vad jag borde lagt min tid på, har en del i skolan som måste bli klart innan lovet och det är ju inte speciellt långt kvar. Men det löser sig! 
Fick grejat massa annat i stallet istället.
Thomsan börjar bli fin i kotan igen, allt kylande har verkligen gjort susen! Svullnaden är nästan helt borta, men tror ändå inte det blir någon tävling. Bara onödigt att ha för bråttom. Skrittade honom bara för hand idag och gör det imorgon med så kan jag nog rida igen på fredag :)
Ska kolla klart på en film nu, sedan måste jag nog sova och ladda inför 5 timmars skriftligt nationellt prov i svenska B imorgon! Den är inte kul... men man kommer inte undan.
Natti natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0