Hej bloggen!

Gryyym uppdatering här idag måste jag säga ;)
Själv har jag haft fullt upp hela dagen, Klara med antar jag. Har inte hunnit kolla efter vad hon haft för sig idag. Ska slå en signal till henne imorgon tror jag bestämt. 
Kan väl berätta kort om dagen.
Kickade igång dagen vid kvart i 7 då jag vaknade och drog till stallet o släppte ut, fodrade osv. Fodrade mig själv med frukost när jag kom hem igen och stack till gymmet strax därefter. Efter 1,5 timmar var mina ben döda och jag nöjde mig för idag. Gick hem och tog det lugnt ett tag, åkte till granngården och handlade lite viktiga saker och hann äta lite lunch innan Katrin kom. Vi åkte till stallet och där har min eftermiddag och kväll spenderats.
Var hemma vid 9 ungefär och har haft en mini egokväll. Målat mina naglar och dylikt. 
De här inlägget blir inte långt som ni kan se, är redigt trött så jag tror det får räcka här! Dags att krypa ner under täcket!
Godnatt!
Nybadad Thomsan tidigare ikväll :)

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:

2011-04-22 @ 10:06:54
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0