Go dag!

Härlig dag jag haft!
Började med nationella prov, som gick bra tror jag kändes som det i alla fall. Vi hade ju 5 timmar på oss men de allra flesta inklusive jag blev klara mycket tidigare. Slutade nog vid halv 12 tror jag och då skin solen som aldrig förr, gött! 
Hästarna var mucho fina idag, red ut Toxan och skrittade Thomsan en sväng ut först och joggade lite i ridhuset efter det. Hans kota var jättefin idag, bara svullen precis över såret, så vi joggar nu veckan ut så kör vi på som vanligt nästa:)
Nu väntar ingenting utan jag ska bara ta det lugnt, se på film och äta godis som jag kan göra med gott samvete! Sprang 8 km förut, brände över 600 kalorier, grymt!
Fredag imorgon och helg!!! Planerna för helgen ser ut som följer:
Fredag- Gymmet, skolan, stallet, plugga klart det som ska vara inne innan påsklovet dvs vid midnatt alltså hehe.
Lördag- Upp tidigt åka med en störd tjej vid namn Johanna och hennes mongohest  på tävling, sedan rida alla mina och fixa Toxan inför söndag.
Söndag- Tävling i Grevagården, LA och debut Msv B. Suger att inte Thomsan ska med, men det kommer fler tillfällen!
Sedan är det påsklov och jag kan lugnt säga att det var precis vad som behövdes just nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du om att du står med på startlistorna me båda hästarna till en helt annan tävling på söndag? I säffle? Va inne och kollade för en kompis ska tävla där, o så såg jag ditt namn där haha .. :p

2011-04-14 @ 22:26:41
Postat av: Elvira Henningsson

Yes jag vet, men är struken därifrån :)

2011-04-14 @ 22:36:25
URL: http://elviraochklara.blogg.se/
Postat av: Olivia

Ska du åka dit och sova över från lördag till söndag eller åker du hem emellan och hämtar toxan? :)

2011-04-14 @ 22:58:34
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/
Postat av: Olivia

Ska du åka dit och sova över från lördag till söndag eller åker du hem emellan och hämtar toxan? :)

2011-04-14 @ 22:59:04
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför har du inte kvrar Otto ? (atitude suprise )

2011-04-15 @ 14:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0