Dagens planer

Befinner mig i skolan nu och regnet öser ner utanför, inte så mysigt!
Får vänta med ridningen till senare ikväll och trimma Toxan i ridhuset. Mycket lydnad och jobba på kvalitén i galoppen, att drivet ska komma från bakbenen så att jag inte behöver ha speciellt mycket i handen. Imorgon blir det hoppträning, på söndag tävling, debut Msv B!
Thomsan vilar eftersom det skedde en mindre olycka när vi skritta ut i skogen söndags. så han har en svullen bakkota och skrapsår på knäna. Jag har på händerna, armarna och hakan. Även om det bara är skrapsår och sårsvullnad så tror jag tyvärr inte han kommer kunna åka med i helgen, vilket är himla tråkigt! 
Måste även gymma och plugga idag!

Kommentarer
Postat av: Linnea - En ponny ryttare

Tråkigt de dära med Thomsan, men ni är snart på banan igen tror jag ;)

2011-04-12 @ 14:48:07
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej vad tråkigt me Thompa=( , hade ju hoppats på att få se honom i helgen ju ;)

2011-04-12 @ 15:43:02
URL: http://elinjansons.blogspot.com
Postat av: Anonym

tråkigt att han har gjort ialla sig :/ vad hände? :S

2011-04-12 @ 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0