Dagens fråga

Hittade detta på Lisa & Andreas blogg och tyckte det var en jätte rolig sak,
så hoppas det gick bra att jag "lånade" det haha :)

Vilka tror ni att vi är när vi inte sitter på hästryggen eller är i stallet?
-
Brats som inte gör annat än att fika och shoppa?
Hänger på en station någonstanns?
Sitter hemma och pluggar?
Är ute och festa med kompisar?
Myser med tjejkompisarna?
Hänger i en gränd och tar droger?
Spelar i band?
Är på gymmet/ute och springer?
-
Skriv gärna Elvira: och vad ni tycker hon är. Och Klara: vad ni tycker hon är.
Ska bli riktigt spännanade och se vad ni tycker!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klara: festar,super och gillar att ha sex.

elvira: festar aldrig är bara hemma elr tränar tror jag:)

2011-04-19 @ 13:33:45
Postat av: Anonym

klara: festar, dricker sprit, tar egopics, är med sin pojkvän, äter fet mat.

elvira: pluggar, hälsosamt liv, motionerar

2011-04-19 @ 13:46:17
Postat av: Natalie

Klara : ute och festar med kompisar

Elvira: är på gymmet/ ute och springer



btw, fin blogg!

2011-04-19 @ 14:45:59
URL: http://naataliemattsson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Elvira OCH Klara: Sjukt goa tjejer som är grymma på det dem gör!

2011-04-19 @ 17:07:10
URL: http://mathildablomberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klara: Befinner sig fortfarande på en 15-årings nivå, tycker alltså att hon är skitcool när hon dricker och nu får gå ut, trots att varenda person i hennes ålder gör samma sak utan att tro att man är speciell.

Elvira: Verkar va en skitgo tjej, umgås med kompisar, motionerar och festar och har kul, på ett moget sätt :) Så som man beter sig när man är mellan 17 - 19 år.

2011-04-19 @ 18:35:49
Postat av: camilla

hahaha, klara befinner sig verkligen inte på en 15-årings nivå.. löjligaste jag hört.



klara - världens bästa & goaste människa

elvira - tränar, festar, är med kompisar



:D

2011-04-19 @ 20:00:39
Postat av: Anonym

sv- ah ! :D

2011-04-19 @ 22:54:45
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Mattis

klara: snäll, go, festar, är med kompisar + sin kille

elvira, omtänksam, festar, är med kompisar



ni är söta och fina båda två :)<3

2011-04-20 @ 02:15:08
URL: http://enmattis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Camilla:

Frågan var hur vi tror att dom är, jag känner dem inte men dom ville veta vad vi tror och dom fick ett ärligt svar. Och som sagt så känner jag inte Klara men jag har svarat utifrån hur jag personligen har uppfattat henne på alla tävlingar under åren och därav tror jag att hon är sådan. om det sedan är rätt eller fel har inte med saken att göra eftersom det inte var frågan ;)

2011-04-20 @ 12:54:27
Postat av: Anonym

Klara: Festar och umgås med sina vänner och pojkvän.

Elvira: Hemma och pluggar typ .

:)

2011-04-20 @ 13:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0