Areno

Inlägg om hur en vanlig tävlingsdag för mig ser ut kommer upp senare.
Känner att jag inte skrivit hur jag ridit Areno på några dagar.
Igår blev han riden av Alexandra, som jag berättat om innan. Han blir väldigt väl igenomriden av henne så det är bra, hon red över lite bommar + upphöjda bommar så det var bra. Tyvärr hann jag inte se något, bara lite genom fönstret och det såg bra ut!
Så idag skrittade jag bara ut i skogen, klättrade lite. Han var nog ganska nöjd.
Imorgon blir det att rida ut och galoppera och på fredag är det terräng träning!



Kommentarer
Postat av: alice

Hej klara! Jag har mailat dig om schabraket nu :)

2011-04-20 @ 17:30:11
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0