Äntligen fredag!

Godmorgon på er hoppas ni mår fint osv.
Jag ska alldeles strax bege mig till gymmet, men inte för att träna den här gången, utan sola. Träningen spar jag tills i eftermiddag.Hade egentligen tänkt sprungit nu på morgonen men jag har vart så fruktansvärt seg. Får räcka med två tidiga morgnar på gymmet den här veckan ;)
Vad har jag på gång idag då...
Skolan nu allra först efter solariet och badhuset och salongen är det som gäller där. Idag blir det ännu en modevisning, men vi behöver inte stanna lika länge som tur är.
Sedan är det stallet och gymmet kvar, får se vilken ordning jag tar det i.
Kvällen lutar åt att få bli en hemmakväll då vi som jag nämnt tidigare inte har haft internet på några dagar och jag har missat två inlämningar....kul.
"Mina, Diana, Jenny och Olivias modeller igår"
Foto: Samuel Isaksson

Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh, den översta blusen var ju jättesöt, vart kommer den ifrån? :)

2011-04-29 @ 17:41:32
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0