Aktuella tävlingar

1 Maj - Lilla Edet (Reserv i sveland cup) Lc/La med Areno (om jag kmr med i sveland hoppar jag Lc/Lb)
7 Maj - Uddevalla (Sista omg av eliten) La med Areno och Msvb med Mambo (ev. laget som går i Msvb)
21-22 Maj - Mariestad (Fälltävlan) P70 (tror jag) med Areno (dressyr, banhoppning och terräng)
5 Juni - Björbäcks Msvb/Msva med Mambo
17-19 Juni - Halmstad Deryt (Ska ev bara åka Söndagen) Msvb/Msva med Mambo
21-24 Juli - Varbergshoppet (Ska också då ev bara åka en dag om det går) Msvb/Msva med Mambo
29-31 Juli - Ale Jennylund eller Dagstorpsderbyt med Mambo
11-14 Augusti - Grevagården med Mambo
-
Som ni nu fattat så ser ni att jag ska tävla Mambo väldigt mycket. Han står just nu i skåne men nu ska vi tyvärr ta hem honom, han har varit hos världens bästa familj. Synd bara att dom inte vill köpa honom, men det var ju inte det som var meningen. Han är ju till salu men det är helt dött. Men nu ska en annan tjej ha honom här i närheten och jag ska tävla lite större klasser eftersom jag ska hoppa SM-et i Augusti. Kommer inte hoppa hela meeting utan bara åka en dag eller så om ni fattar.
Areno har vi inte planerat så mycket eftersom vet inte riktigt vet, han kommer säkert hänga med på tävlingarna. Men vi kör lite lugnt med honom för vi måste få upp självförtroendet på topp innan vi ger oss in i något större!
-
Världens finaste hästar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur hög är Mambo?

Bara nyfiken ! :)

2011-04-28 @ 15:22:39
Postat av: Anonym

Men du får ju inte vara med i sveland egentligen , eftersom du hoppat MSV med Areno :(

2011-04-28 @ 21:57:08
Postat av: Anonym

2011-04-29 @ 08:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0