Världens finaste Areno

JAG HAR VÄRLDENS UNDERBARASTE HÄST!!
Hopp-tränade idag, hade inte alls höga förväntningar eftersom jag inte hopptränat på mycket länge och han inte ens har världens bästa kondition och massa. Men så går han som en klocka? Gick i form hela ridpasset (det är inte likt honom, han brukar alltid vara jätte stel i början och man måste få honom att gå fram ordentligt för skänkeln för att han ska kunna jobba rätt) men nu gick han bara klockrent och flyttade hur lätt som helst, fick säga till honom några gånger men inte alls lika mycket som innan. Sen när vi började hoppa var han lite glad så då blev det några kickar men sen slutade han med det och kom jämt och fint på allt. Hoppar allt hur lätt som helst. Höjde upp ett räcke, klarade det galant jag behövde bara sitta och vänta. Samma sak på en oxer och breddade den jätte mycket och kom ur en sväng, han bjöd som fan och bara flög över!! Inte ett enda fel på hela träningen och min tränare stod typ bara med tummen upp haha! Så skön är hon. Så jag är super nöjd. Nu har han back on track på rygg och ben! Viktig på en stel gammal polle, inte för att han är så gammal men ;) Åååååh blir så glad.
Ska verkligen rida ordentligt i helgen, en skolrunda inte rida för att vinna, utan ordentligt och tänka på allt så allt sitter perfekt! Som en träning inför Änglahoppet.
Nu ska jag duscha och sen somna med ett leende på läpparna! (a)
jag vet att vi kan .

Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

så kul :D

2010-10-27 @ 22:59:40
URL: http://johannagrant.shapemeup.se
Postat av: Elvira Henningsson

Ni är bäst!

2010-10-27 @ 23:04:40
URL: http://elviraochklara.blogg.se/
Postat av: tilde - horseaholic - it's a lifestyle

ni är så galet fina tsm! :')

2010-10-28 @ 06:48:09
URL: http://horseaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0