Svar på tal

Antar att du inte vart ute på så mycket tävlingar,
för det är väldigt stor skillnad på Lb på lokal/reg
och Lb på nationellt.
Och eftersom jag bara ska hoppa nationellt efter Uddevalla,
så tycker jag detta är lågt.
Det är från person till person vad man tycker är högt och inte.
Jag har mina egna åskiter, okej?
Det kan också bero på hästen, vissa hästar har inte kapacitet för mer än La kanske?
Men nu har jag en häst som är GRYM och vaddå "Va glad för de du har vafan" ?
Är inte jag glad över mina hästar?! Jag älskar dem över allt annat.
Visar jag det inte eller? Harregud.
Ta redo på det saker innan du dömmer folk.
Läs inte våran blogg om du ska klaga :)
Det är sånna som du, som krossar drömmar.
Och det brukar oftast vara avundsjuka.
Jag har vart med förr, jag vet


Kommentarer
Postat av: nellie

Det är sånna som du, som krossar drömmar.

Och det brukar oftast vara avundsjuka.

Jag har vart med förr, jag vet



hahaha GÖTT Klara, kaxigt!!



/ Nellie



www.nellieberntsson.blogg.se

2010-10-29 @ 16:35:48
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

lb finns inte i nationellt längre

2010-10-29 @ 18:38:19
Postat av: Anonym

verkligen inte avensjuk på en ponny som går som frisk till skadad osv. absolut inte

2010-10-29 @ 18:39:17
Postat av: Anonym

hur stor skillnad är det mellan nat och reg. LB? :)

2010-10-29 @ 19:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0