Skön dag?

Är redan hemma från skolan!
Sista lektionen var typ frivillig så jag gick inte på den haha.
Riktigt chill dag med bara historia och engelska. Egentligen ovärt att gå men man måste ha närvaro ;)
Ska snart ut i stallet och mocka, göra vatten och hö.
Sen blir det att packa allt tills imon eftersom vi åker vid nio och jag ska ut ikväll så kommer jag nog vara ganska trött imon.
Men men.. ska försöka vara lika duktig på att uppdatera endå!
Fast imon får ni stå ut med att jag är och tävlar!!!
Ge gärna hela tiden förslag på vad vi kan skriva om?

Här har ni lite bilder och film på Clinton som jag tävlade ett tag.
Vi kvalade Msvb tillsammans men hann aldrig hoppa det.




En film från förra årets Christmas show i Grevagården!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Var Clinton din häst?

Hur gammal är han?

Hur länge hade du honom?

Du är duktig på att rida,särskilt på att hoppa!

2010-10-30 @ 17:14:57
URL: http://dressyrflickan.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0