Prins Carl Philips Pris

Nu är det klart vilka ryttare som får rida i Globen i år.

På D-ponny:
Josefine Wengelin/Calle Kvalster,
Joanna Johansson/Arkan,
Alexandra Revell/Aslow,
Filip Ågren/Drumcong Finn.

På C-ponny:
Alva Häger/Reape Supermind,
Emelie Nielsen/Forever Reunited,
Frida Mårtensson/Desdemona 
Matilda Petersson/Miclas Courtney Love.

Nu ångrar jag mig riktigt mycket att jag inte satsade på att åka på globenkval II tävlingarna. Jag var kvalad med Thomsy för att få rida dem, men alla kval gick så långt bort. Red bara ett kval där vi fick ett ner i grunden. Men vi hade ju kunnat åkt till tre andra ställen och försökt. Men, men, nu är det försent i vilket fall. Så stort grattis till dem åtta som faktiskt kom vidare :)

Jag och Thomsan när vi vann Msv A på räkanhoppet i år och på så vid kvalade oss vidare till gobenkval II


Kommentarer
Postat av: jennie

jätte kul att ni börjat blogga tillsammans och att du börjat blogga igen elvira :)

2010-10-24 @ 21:25:18
URL: http://treryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0