Medryttare hit & dit

Kom precis in från stallet nu, det är bra att ha stall hemma för då kan man gå in ibland och blogga om man vill ;)
Ledde bara Areno idag, för det är bra för honom att gå utan ryttare och sadel. Och sträcka ut på ryggen ordentligt. Så jag ledde honom medans Josse red Meggan. Kanske 35 min. Lagom för honom efter träningen igår. Imorgon ska Alex rida, det är en jätte duktig tjej som rider ibland, som en medryttare, fast hon är jättejätte duktig och rider honom jätte bra i dressyren, bättre än mig (a) så jag kallar henne inte medryttare haha.. Hon passade båda mina hästar i 2,5 vecka i somras och dem blev så ordentligt ridna att dem lix hade jätte bra kondis när jag kom hem och allt haha! Så jag fick rida jätte mycket när jag kom hem haha.. Hon är grymmast! Så imorgon blir han igenom riden ordentligt och det är bra. Skönt att slippa rida ibland så kan jag packa i lugn och ro.
För sen på kvällen ska jag till en i min klass på lite party!
Areno är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0