Knäpp häst?

Gudars vad jag är trött nu!

Åkte till stallet direkt efter jag slutade skolan vid 14.00 och kom hem nu vid 21. 
Red ut en mil på Thomsan och när vi kom tillbaks fixade jag allt i stallet. Därefter red jag ut Björnis en sväng och han städade lite bland mina saker innan det var dressyrträning med Toxica halv 8.

Träningen gick bra till slut, men fan va jag fick jobba för att nå dit. Hon var verkligen på sitt värsta humör idag. Ett tag skulle hon bara ha av mig, men jag satt som fastklistrad haha synd för henne ;) och synd att vi inte hade film kamera, det måste sett sjukt ut!

Nu måste jag ägna resten av kvällen åt att plugga inför matteprovet imorgon, kul kväll -.- dessutom vill jag egentligen bara sova.







bilderna är inte från idag


Kommentarer
Postat av: emma

hahaha omg XD

2010-10-25 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0