Klara och Areno

Efter modevisningen han jag hem och se Klara och Areno hoppa LB+5, Dom är bäst! Klara får dra resultat själv ;)
Fick även träffa Tove,  (abelson.blogg.se) som btw fyller 16 idag, Grattis till henne :D! det var super längesen! Grattis till placeringen också och grattis Bella till alla dina ;) ♥
Hittade ingen bild på Klara och Areno så det fick bli en på mig och honom i vintras förra året. Han var hemma hos mig i nästan 3 månader då :) Sötnosen!
Nu taggar vi för halloweenparty ikväll, jag ska vara ängel! Hoppas jag hinner lägga upp bilder innan jag åker. 

Kommentarer
Postat av: Tove

Tack bästa Elvira! <3

2010-10-30 @ 19:52:18
URL: http://abelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0