Hugo Boss

Fick ett önskemål om att jag skulle skriva lite om Hugo. Vet inte riktigt vad det är ni vill veta men.
Hugo Boss heter han och han är en valack på ungefär 176 cm drygt. Fast jag tycker han ser mycket större ut haha! Han är verkligen en jätte! Men världens snällaste.
Han har tävlat upp tom 130 cm med Katrin som hans ägare heter. Han är född 98 och är efter Robin Z-Nina Ricci.
anledningen till att jag tävlat honom under dessa 3 omgångarna var därför att det behövdes en ryttare till i ett utav lagen ( vår klubb hade två lag med) och då ringde Katrin mig och fråga om jag ville rida Hugo i laget, vilket jag sa ja till och det har gått bra får man ändå säga.

Första tävlingen red vi bara laghoppningen där laget Vann.
Andra tävligen blev det en andra plats i förklassen och 3e plats med laget.
Nu sista tävlingen blev det en 3e plats i förklassen och en 3e plats med laget och vinst total.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0