Hemma!

Äntligen hemma från skolan, hade matteprov sista lektionen, usch! Men det gick bra tror jag :)
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem. Då ska vi först åka och lämna in min gamla racesafe säkerhetsväst och byta dragkedja på den, sen tänkte jag sälja den ;) Någon som är intresserad kanske?
Sedan blir det stallet och när jag kommer hem måste jag plugga inför nästa matteprov som är på Torsdag för imorgon hinner jag inte! Herregud vad jag har att göra imorgon :/
Sen blir det lite inlägg här på bloggen ikväll också, något speciellt ni vill läsa om :)?



Visst är den fin denna bilden på Klara och Mambo :)? Klara har inte ens sett den för jag har inte skickat alla miljarder bilder jag klickade på henne i lilla edet.



Kommentarer
Postat av: Klara Skääätisch

HAHA TYP PEDDOMINEN

, elvira du måste skicka :o eller ladda upp i klara skatt mappen

2010-10-26 @ 16:56:16
URL: http://klaaraskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0