Helt meningslös men...

Haha nu får ni hämta anteckningsblocken för detta är intressant kan jag lova!

3 saker jag gör när jag är riktigt lat:

X Ringer Farfar och ber honom komma och köra mig till skolan, fast det bara tar 10 minuter att gå.
X Slänger rena kläder i tvätten bara för jag inte orkar vika dem snyggt i garderoben.
X Struntar i att låsa ytterdörren eftersom jag inte orkar ta upp nyckeln ur väskan.

och några saker Thomsy gör när han är riktigt lat haha:

X Låtsas vara kissnödig bara för att få stå still
X Låtsas att det helt plötsligt kliar väldigt mycket på vänster framben.

Toxan har faktiskt inga speciella grejer för sig. Hon är snäll hon :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, klockren!

2010-10-26 @ 17:12:08
Postat av: amanda

haha min häst kliar sig ALLTID på höger framben när man rider :)

2010-10-26 @ 20:20:29
URL: http://cajsamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0