Grymma startnummer?

Har jätte bra startnummer imon!
Det är bäst att vara i slutet för då vet man vart "ribban" ligget.
Fast Areno gör alltid sitt bästa och det kan nästan aldrig gå bättre än vad det gör.
Hoppas Elvira har tid att hjälpa mig att gå banan och ge massa tips!
Ska bli skit kul att hoppa lågt denna helgen för sen blir det högt :(
En bild på mig och Areno när vi kom ut från banan sista omgången i eliten förra året.
Hur tror ni det gick?
Vi hade bara tre i laget så alla hade press på oss, strömsholm eller ute ur eliten?
Jag stannade ut mig på första hindret,
men jag visste redan efter förklassen att det var något fel men alla pressade mig och sa att jag skulle hoppa endå.
Jag känner den hästen, det är som om han kan prata bara han kollar på mig.
Jag förstår honom. Han gör mig så glad med hans energi.
Och när han inte mår bra, då tar tårarna aldrig slut.
Världens finaste häst! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta?! Men när blev LB och LB+5 lågt?! Va glad för de du har vafan... BSU!!!!!

2010-10-29 @ 14:27:48
Postat av: Anonym

anonym : hoppar man vanligtsvis msv A eller B är ju inte direkt LB högt :)

2010-10-29 @ 18:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0