Godmorgon

Godmorgon godmorgon ♥
Hoppas det går bäst för Elvira idag!!
Hon är min idol, rider så sjukt bra.
Visste ni.. att hon hade Areno förra vinter?
Hon gjorde så att såg honom eller vad man ska säga. Jag insåg hur bra han egentligen var. Det var faktiskt några som var och kollade på honom för jag ville sälja honom, men det var tur att dem inte köpte honom för nu är jag hur nöjd som helst med min lilla prins även om han inte alltid är fräsch och jag blir jävligt besviken ibland så älskar jag han över allt annat. När han ska försvinna från mig kommer nog vara den värsta dagen i mitt liv.

Fick en fråga om Mambo var sålt?
Han är inte såld än men han står på ett "försäljningsstall" om man kan kalla de de :p Jag ska hoppa honom på lite tävlingar nu så får vi se vad som händer.
Nu bär det av till Billdal och kollar gp-ponnyn :)
Areno
- Har ni hört talas om att en häst kan ha huvudvärk?



Kommentarer
Postat av: malin

huvudvärk?

2010-10-24 @ 11:23:08
Postat av: emma

nej det har jag aldrig hört :S

2010-10-24 @ 13:04:21
Postat av: anonym

varför står Mambo som C-Ponny nu? :S

2010-10-24 @ 13:40:30
Postat av: Anonym

ja :) hästen kan ha huvudvärk

2010-10-24 @ 17:58:25
Postat av: Lovisa

kanske för han har blivit c-ponny ? :)

2010-10-24 @ 18:57:38
URL: http://admirar.blogg.se/
Postat av: nora christiansson

Varrför ska mambo säljas??

tacksam för svar! :)

2010-10-24 @ 19:20:18
URL: http://ponyrider.blogg.se/
Postat av: Eskilselina

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-06-10 @ 09:14:31
URL: http://eskilselina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0