Första inlägget från Elvira

Så hade man blogg igen haha :) Det var ett tag sen nu, men det ska faktiskt bli kul. Speciellt nu när jg delar bloggen med Klara!
Dem allra flesta läsarna vet nog vem jag är men jag kan dra en liten presentation bara för att.

Jag heter Elvira Henningsson och är född 1993, blir alltså 17 år här nu i november.
Jag bor i Uddevalla och tävlar för klubben Uddevalla ryttarfören ing med mina två ponnys Thomsy och Toxica.
Thomsy är en C-ponny för 1994 som jag haft i snart 4 år nu och tävlat det mesta i Sverige med. SM, Baltic Cup osv. Toxica är en D-ponny som vi haf
t hela hennes liv så vi fött upp själva och hon föddes 16 April 2004. Har tävlat henne mest avd B- Hon får ju inte gå så mycket mer- upp till LA+5 och tanken är att vi ska hinna starta någon Msv B innan året är slut.


Toxica

Thomsy

På gymnasiet läser jag stylist utbildningen på Plusgymnasiet. Går andra året och och tycker linjen är lika rolig nu som när jag började, om inte roligare faktiskt. En linje jag varmt kan rekomendera alla som gillar att sminka/ styla hår och naglar typ.



Bilderna är från senaste lektionen vi hade, nu i Fredags där vi gjorde Halloween makuper. Jag fick vara modell åt Emilia :)

Det var lite kort om vem jag är och vad jag gör.


Kommentarer
Postat av: tilde - horseaholic - it's a lifestyle

ska bli sjukt kul att följa er blogg! har verkligen saknat din förra blogg, dessutom! :D

2010-10-24 @ 09:05:56
URL: http://horseaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0