Ett sista inlägg för idag

Kände att jag var tvungen att blogga,
ni verkar uppsatta denna nya bloggen redan massa besökare!
Fast ni är faktiskt lite dåliga på att kommentera måste jag säga ;)
Imorgon ska jag & mamma åka & kolla på gp-ponnyn i Billdal.
Kanske åker & hälsar på lilla Mambo efteråt.
Ska försöka hinna blogga innan jag åker, annars blir det när jag kommer hem.
Glöm inte att hälsa om ni ser mig, jag är inte farlig!
Godnatt alla söta bloggläsare, imorgon är det en ny dag 

haha
Klara Skatt & Maurit Van Orchid (Mambo)
- En hemma tävling i början av året, kom trea om jag inte minns fel!



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du sålt mambo än?

2010-10-24 @ 00:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0