Dåligt samvete!

Nu är jag äntligen hemma från Stenungsund! Min fötter värker som skam och mina ögon med, är väldigt säker på att jag fått ögoninflamation :( Får det 9 av 10 gånger när jag är såhär dunder förkyld. Till råga på allt var kläderna som jag ska ha på modevisningen på lördag det absolut fulaste jag någonsin sett! Nog för att det är 70-tals tema men jag tror ingen gick i sånna kläder, inte ens då lixom. Jag ska ha vinröda tights med en knälång jeans kjol, vit polotröja och över den en blå blus broderad med vinröda blommor. Seriöst!? Alla skratta åt mina kläder, jag ville bara gråta typ :( haha.
Det ända positiva med Stenungsund besöket var att vi fick se Buss-Kenneth :O! Har bara hört talas en massa om honom och sett honom på bild, men nu fick jag se honom livslevande. Han smög runt nedanför scenen och glodde på oss som f'n och såg riktigt nöjd ut haha. Någon som vet om han är pedofil föresten?

Hästarna fick vila idag, så var ju inte tanken men jag måste plugga på matteprovet vi har imorgon och dessutom hade det blivit jättesent. Dem skulle ha trimmats och jag hatar att inte kunna ta den tid som behövs så att jag verkligen får igenom det jag vill och känner att jag är nöjd och har fått ut något utav passet. Så nu får dem trimmas på fredag istället, då dem egentligen skulle ha ridits ut och så får jag rida ut dem tiiidigt på Lördag morgon eller etermiddag.

Imorgon ska jag hoppträna båda ponnyerna för Nina, vill ni ha film :)?


Kommentarer
Postat av: emma

jaa film :)

2010-10-27 @ 21:43:25
Postat av: tilde - horseaholic - it's a lifestyle

gud vad roligt med så mkt update! :D

och självklart vill vi se film! (A)<3

2010-10-27 @ 21:45:57
URL: http://horseaholic.blogg.se/
Postat av: fanny

klart vi vill ha film! :D

2010-10-28 @ 10:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0